پیشنهاد رنیکارنت برای رزرو های اولیه اجاره ماشین عروس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

رنیکارنت .com، یک پلت فرم اجاره اتومبیل و خدمات لیموزین بر اساس امارات متحده عربی، در حال اجاره ماشین عروس  حاضر پذیرش اجاره ماشین اجاره عید در سراسر خاور میانه است.
چاندرا مولولی، مدیرعامل رنیکارنت .com، گفت: “ما تشویق داریم مسافران مایل به سفر به منظور رزرو کردن آنها در اوایل و لذت بردن از ۶۰٪ در تخفیف اجاره اتومبیل هستند.” “با توجه به تعطیلات عید با تعطیلات تابستان همخوانی دارد، انتظار می رود که تقاضا بالا باشد و ما به مردم توصیه می کنیم از عجله در آخرین لحظه جلوگیری کنیم.”

رنیکارنت .com ارائه دهندگان خدمات اجاره اتومبیل در خاور میانه از جمله اجاره ماشین ، بودجه اجاره اتومبیل، Avis، اجاره الماس، اجاره شفت، رنیکارنت اجاره اتومبیل، ملی، رنیکارنت ، رنیکارنت ، رنیکارنت ، آسان رنر اردن، رنیکارنت ، آلامو و فعال با توجه به این شرکت، یک خودرو را اجاره کنید.
رنیکارنت ، مدیر بازاریابی رنیکارنت گفت: “ما دوست داریم مشتریان و بازدید کنندگان خود را به خاورمیانه برای تجربه سفر بدون استرس لذت ببریم، و این نیروی محرک ما در پذیرش اجاره اتومبیل اجاره اتومبیل در اوایل سال جاری است.” “رنیکارنت .com دارای یک تیم اختصاصی برای پشتیبانی از مشتری برای ارائه خدمات شخصی و کمک به مسافران رزرو اجاره آنلاین آنلاین در طول ماه رمضان است.”
مرتبط: رنیکارنت شرکای با ررنیکارنت ترکیه

رزرو بلیط اجاره اتومبیل جشن عید در چندین کشور از جمله ترکیه، اردن، عمان، امارات رنت ماشین  و قطر در دسترس است.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به www.رنیکارنت .com مراجعه کنید.

رنیکارنت همچنان گسترش خود را با هفت مکان جدید که در حال حاضر برای رزرو یا به زودی در انگلیس افتتاح می شود، ادامه می دهد.
این شرکت های وابسته به فاکس جدید بین المللی در فرودگاه لندن-لوتون، لیورپول، لیدز، نیوکاسل و بریستول واقع در انگلستان قرار دارند. ابردین، اسکاتلند و کاردیف، ویلز. این شرکت می گوید: اکنون فاکس دارای ۱۴ مکان در سراسر U.K. است، ارائه وسایل نقلیه برای مسافرین محلی، اوقات فراغت و کسب و کار، شرکت می گوید.
“ما بسیار هیجان زده هستیم با شرکای انگلیس ما برای به دست آوردن ارزش فاکس و تجربه اجاره خودرو  برند به مسافران در این هفت بازار رشد بازار آزاد و ارائه ارزش فاکس، راحتی و خدمات برتر به مشتریان اجاره ای در این مکان های جدید، گسترش یافته است.” جک رنیکارنت ، مدیر بخش وابسته به فاکسرنیکارنت . “ما به طور مداوم به دنبال شرکای جدید و فرصت های محل کسب و کار برای گسترش خدمات اجاره اتومبیل ما به مشتریان فاکس در سراسر جهان است.”
به گفته این شرکت، با اضافه شدن این هفت رسانه جدید، فاکس اکنون به ۳۸ میلیون مسافر دسترسی پیدا خواهد کرد و خدمات اجاره آن را به ۲۳ کشور و مناطق گسترش خواهد داد.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: